Benoemingen en afscheid Provinciale Staten 9 november 2022

Gepubliceerd op: 14 november 2022 13:11

Tijdens de vergadering van Provinciale Staten van 9 november 2022 namen we afscheid van een gedeputeerde en werd er een nieuw burgerlid benoemd.

Afscheid

Tijdens de vergadering namen we afscheid van Gedeputeerde Cora Smelik. Vanaf 9 november neemt de nieuwe gedeputeerde, Gebke van Gaal, haar werkzaamheden over.
Cora ontving uit handen van de Voorzitter van Provinciale Staten, Leen Verbeek, een cheque van Provinciale Staten met een donatie aan platform Krach.
De donatie zal ten goede komen aan initiatieven die een bijdrage leveren aan een aantal door Cora geselecteerde Sustainable Development Goals.

Overhandiging cadeau PS aan Cora
Vertrekkend gedeputeerde Cora Smelik ontvangt de donatie cheque uit handen van de Voorzitter, Leen Verbeek.

We feliciteren Gebke van harte met haar benoeming en wensen Cora Smelik heel veel plezier en succes in haar nieuw functie!

Benoeming

Tijdens deze vergadering werd ook het nieuwe burgerlid voor de fractie SGP benoemd. Welkom Geert!

Benoeming Geert Post tot burgerlid SGP
Geert Post legt de eed af tijdens de vergadering van Provinciale Staten