Benoemingen Provinciale Staten 27 januari 2021

Gepubliceerd op: 27 januari 2021 18:01

Tijdens de vergadering van Provinciale Staten van 27 januari 2021 stonden diverse benoemingen op de agenda.

Zo hebben we afscheid genomen van Leonie Vestering als Statenlid voor de Partij voor de Dieren. Zij staat als nummer 3 op de kieslijst voor de Partij voor de Dieren tijdens de komende Tweede Kamerverkiezingen. Sylvia Kers is daarom benoemd tot nieuw Statenlid voor de Partij voor de Dieren.

Ook namen we afscheid van Hennie Bogaards, Statenlid voor het CDA. Wim Klink is daarom met ingang van vandaag benoemd tot Statenlid voor het CDA.

In verband met het ziekteverlof van Dania Al-Obaidi van de fractie PvdA en het ziekteverlof van Tamara Baas van de fractie ChristenUnie, verwelkomen we ook Abassin Nessar en Henriƫtte van Keulen-Nentjes (weer) als Statenlid. Zij vervangen Dania en Tamara tijdens het ziekteverlof.

Als laatste verwelkomen we ook Marjolijn Veenstra in ons midden als burgerlid voor de Partij voor de Dieren.

Benoemingen Provinciale Staten 27 januari 2021

Wij wensen allen veel succes en vooral plezier!