Commissievergaderingen 18 oktober 2023

Gepubliceerd op: 18 oktober 2023 13:10

Op woensdag 18 oktober vergaderen de Statencommissie Economie, Mobiliteit en Samenleving en de Statencommissie Ruimte, Natuur en Duurzaamheid weer op het provinciehuis.

We starten met beide commissies om 15.30 uur; de Statencommissie Economie, Mobiliteit en Samenleving (EMS) vergadert in de commissiekamer en de Statencommissie Ruimte, Natuur en Duurzaamheid (RND) in de Statenzaal.

Wat staat er op de agenda?

Statencommissie EMS (Commissiekamer)

Het betreft een korte agenda, met twee onderwerpen: het vaststellen Flevolandse sportnota "Samenwerken aan sportief Flevoland" en de Startnotitie Cultuurbeleid 2025-2028.

Statencommissie RND

Ook de Statencommissie RND heeft een korte agenda met twee onderwerpen: Ruimtelijk voorstel Flevoland en het Gemeenschappelijk Landbouwbeleid Flevoland 2023-2027; provinciale verordening en uitvoeringsreserve.

Als het goed is, zijn beide commissies om 18.00 uur afgelopen. Er zijn vanavond dus geen vergaderingen.

Herfstreces

Volgende week zijn er geen commissievergaderingen i.v.m. het herfstreces.
De vergaderingen zijn weer (live) te bekijken op de website.