Commissievergaderingen 8 april verplaatst naar 15 april

Gepubliceerd op: 03 april 2020 16:04

De eerste digitale commissievergaderingen worden verplaatst van 8 april naar 15 april. Dat is besloten in overleg met de Procedurecommissie en de fractievoorzitters van Provinciale Staten.

Meer tijd voor testen

Er wordt hard gewerkt het nieuwe digitale systeem op 8 april werkend te krijgen. We willen graag dat iedereen bekend kan raken met het nieuwe systeem. Daarom is besloten de commissie een week te verplaatsen. De bijeenkomst van 8 april wordt gebruikt als test-sessie. Zo kunnen alle Statenleden kennismaken met het systeem. De vergadering van 15 april wordt op deze manier zo goed mogelijk voorbereid.

Vergaderingen volgen

Via deze website laten wij nieuwe informatie over de komende digitale vergaderingen weten. U kunt de agenda's voor de commissies vinden in de Kalender. De commissievergaderingen en de Provinciale Statenvergaderingen zijn ook (net als 'normale' vergaderingen) live te volgen via de webcast.