Flevo-Academy-Tour

Gepubliceerd op: 31 oktober 2018 16:10

De komende weken zal de griffie van Provincie Flevoland alle raadsvergaderingen in de provincie bezoeken om te flyeren voor de Flevo-Academy. Zo hopen we natuurlijk meer raads- en Statenleden naar de bijeenkomst te trekken, maar het is ook een goede ervaring voor de griffie om te zien hoe een vergadering er elders aan toe gaat.

De eerste flyers zijn op 17 oktober aan de Statenleden uitgedeeld bij de Provinciale Staten-vergadering. De volgende dag begon de tour buitenshuis, waarbij Amanda en Renzo op bezoek gingen in Dronten. Ze deelden niet alleen flyers uit, maar hadden ook een afscheidscadeau voor burgemeester De Jonge meegenomen. Hij zat die avond zijn laatste raadsvergadering voor. De flyers hebben nu al succes: Dronten is van 0 naar 6 aanmeldingen gegaan de afgelopen week, wat haar op een tweede positie in aantal aanmeldingen brengt. Momenteel gaat de gemeente Lelystad aan kop met 11 aanmeldingen.
De komende weken gaat de tour in verschillende samenstellingen nog naar Noordoostpolder (29 oktober), Lelystad (30 oktober), Zeewolde (1 november), Urk (8 november) en Almere (15 november).

dronten flyeren