Herbenoeming Michael Mekel

Gepubliceerd op: 16 december 2022 15:12

Tijdens de vergadering van Provinciale Staten van 14 december 2022 is de heer Michael Mekel herbenoemd als plaatsvervangend bestuurder van de Randstedelijke Rekenkamer.

Benoeming de heer Mekel tot plaatsvervangend bestuurder van de Randstedelijke Rekenkamer
Benoeming Michael Mekel

De Randstedelijke Rekenkamer onderzoekt de doeltreffendheid, doelmatigheid en rechtmatigheid van het gevoerde bestuur van de provincies Flevoland, Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland.De Rekenkamer gaat na of de provincies de afgesproken doelen realiseren, of zij dat doen binnen het afgesproken budget én of zij handelen volgens de regels. Neem eens een kijkje op de website van de Randstedelijke Rekenkamer.

Het besluit om de heer Mekel te herbenoemen als plaatsvervangend bestuurder voor de Randstedelijke Rekenkamer dient unaniem te zijn bij alle deelnemende provincies. Ook in de vergaderingen van de overige deelnemende provincies, Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht, kon het besluit om de heer Mekel te herbenoemen op steun rekenen.

We feliciteren de heer Mekelvan harte met zijn herbenoeming!