Vergaderingen 4 september 2024

Gepubliceerd op: 04 september 2024 09:09

Vandaag staan er twee commissievergaderingen op de agenda. De eerste weer na de zomervakantie!

Statencommissie Ruimte, Natuur en Duurzaamheid

We beginnen om 15.30 uur met de Statencommissie Ruimte, Natuur en Duurzaamheid vanuit de Statenzaal. Op de agenda staan het vaste agendapunt samenwerkingsverbanden en de samenwerkingsafspraken GS-PS Omgevingswet. We vervolgen de agenda met de zienswijze bestemming jaarrekeing resultaat 2023 van de Omgevingsdienst Flevoland & Gooi- en Vechtstreek (OFGV). We sluiten af met de lijst geheimhouding.

Statencommissie Economie, Mobiliteit en Samenleving

Om 16.30 start de Statencommissie Economie, Mobiliteit en Samenleving. Hier gaan de leden van Provinciale Staten het hebben over Europese beleidsterreinen relevant voor Flevoland en ook de samenwerkingsverbanden en de lijst geheimhouding.

We verwachten dat de vergaderingen voor de dinerpauze gesloten zijn. Je kunt de vergaderingen live en achteraf (mee)kijken via de website.

Woensdag 11 september

Op woensdag 11 september zijn er geen vergaderingen gepland. De eerstvolgende vergadering is de vergadering van Provinciale Staten van 25 september.